stop

stop
looks

Monday, December 13, 2010

negeri orang :)

ini camwhore dekat MANGGA 2


my mum n bro klia


soekarno airport uncle n faris


pak yoki food yummy


ayam penyet MUST EAT


cak cak
selang beberapa hari lepas blogger ini ke negeri orang. pantun dulu2 ada ckp hujan batu di negeri orang hujan emas di negeri sendiri. perancangan yg di buat hampir berbulan akhirnya berjaya jua sampai ke sana. to my dearest sister thanks for bring us to there. byk benda and lots of fun while being there.


hari pertama.
dengan flight KLM yg flight attendant nye kdg2 sombong kdg2 baik me n my family sampai pkul 6 lbeh jam sebrang. tapi disana udah keelapan supir ambil trus mkn dan pulang ke apartment tempat penginapan.


hari kedua .
seawal jam 4pagi ckg shimah dah mengejutkan anak2nya bgn utk jelajah jakarta. dengan menaiki teksi bluebird g disewa dua buah kami menuju ke mangga dua. haha sesudah sampai kami seakan2 tlg bukakan kedai sbb smuanya tak buka lagi. ini gara2 ckg shimah yg smnagt. akhirnya jam 10 sana semua kedai dibuka. wow mcm2 ada.. mission utama mencari gift for my siter wedding.stelah pusing akhirnya kami bertukar tempat ke TANAH ABANG. wow kat sini pon mcm2 ada .. banggunan bukan main besar first time pasti sesatkan.. food court kat sini pon alhamdulillah perut ini bisa menerima.. sedap2 plak tu.. stelah dicapai satu dua brg akhirnya hari sudah ptg kami menghala ke mall .kemudian ke rstoran GARUDA dan pulang.

hari ketiga
seawal jam 5 kami sudah digerakkan kan ckg shimah lewat sejam je oklah kn. bersiap2 ke bandung. kami ke pasar baru mencari gift cik yani lagi. kmudian dicapai sdikit cenderahti dan trus ke FACTORY OUTLET. kat sini mcm2 boleh dicapai.. buat umur2 mcm cik shimah rasanya lg suka pasar baru kot hahaha.kemudian ke kartika sari dan pulang ke jakarta


hari keempat
hari terakir bgn lg lambt lah.. sbb semua dah beli. menghala ke mangga dua dicapai beg2kemudian sedkit cenderamata kemudian ke airpor dan pulang..

ok lets the photo story2 youu

No comments:

Post a Comment

tq comment lah lg