stop

stop
looks

Friday, May 6, 2011

selamat hari mak ibu mama mumy


Hashimah Hashim
21 disember 1956


This is my mom .My mom is from Mersing Johor and she is an english teacher.. Too many things that she has sacrifice for me for the 21 years that i've been alive. Thanks mak.. My mum never failed to give us what we need. Since i kecik lagi all things that i want she will give heeeeeeeee..
Susah lah kalu dia nak tolak permintaan anak2 dia. hish kalu nak bayr balik memang xtermampu. From the pampers until the phone. haaa.. My mum org yg pentingkan education. heee maybe sbb she is a teacher. tapi semua mak pon mesti pentingkan pelajaran kan.. without education apalah anak dia nak jadi kan. our persamaan mcm shopping and gadget. my mum orgnya berhati lembut cewahh ehhe.. tapi dia susah nak tunjuk rasa mrh dia kecuali dgn anak2 lah.. heee.. sometime she can be as cute as u cannot imagine haaaaaaa.. menarik kan

Mak i love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :)
thanks for give me education
what i need
give me delicious food
support me
be my friend





No comments:

Post a Comment

tq comment lah lg